جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با تأیید یک داوطلب دیگر در حوزه دشتی و تنگستان تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده استان بوشهر به ۹۸ نفر رسید.

به گزارش دیارجنوب خسرو دهقانی اظهار داشت: با احتساب این تغییرات از ۱۸۴ داوطلبی که صلاحیت آن‌ها در شورای نگهبان مورد رسیدگی قرارگرفته، مجموع داوطلبین تأیید صلاحیت شده در چهار حوزه انتخابیه استان به ۹۸ نفر و مجموع داوطلبین رد صلاحیت شده نیز به ۸۶ نفر رسید.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تصریح کرد: آن دسته از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که طبق نظریه هیئت اجرایی، هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، «تأیید صلاحیت» شده، ولی صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید نشده است، چنانچه نسبت به عدم‌تأیید صلاحیت خود اعتراض دارند، می‌توانند درخواست رسیدگی مجدد خود را شخصاً به همراه دلایل و مدارک معتبر تا روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ به شورای نگهبان ارائه کنند.

وی بیان کرد: رسیدگی به درخواست داوطلبان مذکور از ۱۵ بهمن تا ۲۱ بهمن انجام خواهد شد و روز ۲۲ بهمن اسامی قطعی داوطلبان اعلام و روز ۲۳ بهمن توسط هیئت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه آگهی خواهد شد.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: با تأیید یک داوطلب دیگر در حوزه دشتی و تنگستان مجموع داوطلبان تأیید صلاحیت شده در این حوزه به ۲۱ نفر رسید و تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده نیز در این حوزه به ۱۵ نفر رسید/فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group