جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر گفت: برای جذب حدود 6هزار حامی در طرح جذب حامی اکرام ایتام در دشتستان نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، احمد لطفی بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان، اظهار داشت: مردم دشتستان نیکوکار دشتستان مشارکت خوبی با این نهاد دارند و سال گذشته مساعدت‌های چشم‌گیری به جشن نیکوکاری داشتند.
مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر با اعلام اینکه جشن نیکوکاری امسال نیز با شعار «عیدی برای همه» در سراسر استان برگزار می‌شود، بیان کرد: کمیته‌امداد در بحث توانمندسازی مددجویان تحت‌حمایت به‌ویژه در ارائه تسهیلات خوداشتغالی، احداث مسکن و برنامه‌های فرهنگی قدم‌های مؤثری برداشته است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون فاز چهار احداث مسکن مددجویان کمیته‌امداد با همکاری استانداری بوشهر شروع شده که از هزار واحد احداثی در استان، حدود 350 واحد سهم شهرستان دشتستان است.
لطفی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دولت‌های مختلف در جریان تخصیص اعتبارات همکاری تنگاتنگی با کمیته‌امداد داشته‌اند.
مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر یادآور شد: برای جذب حدود 6هزار حامی در طرح جذب حامی اکرام ایتام در دشتستان نیازمند مشارکت خیرین هستیم.
امام جمعه شهر برازجان نیز با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار سلیمانی، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در ابعاد ایمان، عبادت، علم، اطعام و انفاق به فقرا الگو است.
حجت‌الاسلام حسن مصلح با تقدیر از خدمات کمیته‌امداد به‌ویژه در بحث توانمندسازی خانواده‌های تحت‌حمایت و احداث مسکن، افزود: انتظار است همگان در جشن احسان و نیکوکاری جهت تامین مایحتاج محرومین جامعه در آستانه سال جدید همکاری نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group