جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اعتبار ویژه‌ای که به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده‌است انتظار می‌رود هزینه آن در حوزه مدیریت شهری، موجب تحول در شهرها شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند شامگاه سه‌شنبه در نشست ستاد خدمات تسهیلات سفر افزود: اعتبار هزینه شده در حوزه مدیریت شهری باید زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند.
وی بیان کرد: با وجود اعتبارات ویژه‌ای که به شهرداری‌ها پرداخت شده باید تغییر و تحولات صورت گرفته در شهرها را شاهد باشیم و شهرداری‌ها با استفاده از منابع در اختیار نسبت به زیباسازی و بازسازی معابر شهری اقدام کنند.
گراوند اضافه کرد: کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد خدمات سفر نسبت به نهایی کردن برنامه‌های نوروز اقدام کنند و فرمانداران ضمن تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها نظارت ویژه‌ای بر تصمیم‌های ستاد داشته باشند.
استاندار بوشهر بیان کرد: اگر اعتبار حوزه مدیریت شهری را بدرستی هزینه کنیم مردم ثمره آن را می بینند و قدردان کارهای درستی که مدیران انجام می‌دهند، هستند.
وی با بیان اینکه فرمانداران، نظارت جدی بر کار شهرداران داشته باشند، گفت: بازسازی، بهسازی معابر و زیباسازی شهرها برای استفاده مسافران نوروزی باید در دستور کار شهرداران قرار گیرد.
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه ساماندهی اماکن اقامتی ویژه نوروز با جدیت انجام شود افزود: اسکله‌های گردشگری در شهرهای کنگان، دیر، گناوه و دیلم تکمیل شده‌است تا در نوروز مورد استفاده مسافران نوروزی قرار گیرد.
گراوند ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم استان طرح توریسم ۲۰۲۲ است بنابراین دستگاه‌های اجرایی متولی امر، امکانات بوم‌گرددی استان برای استفاده در نوروز را به مردم معرفی کنند.
وی با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز استان، گفت: حوزه راهداری، راه و شهرسازی هم محورهایی که نیازمند بهسازی و اصلاح دارند را شناسایی و اقدام‌های لازم در این زمینه را انجام دهند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group