جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ایام دهه فجر ارزش‌های نظام و انقلاب فدای فعالیت‌های انتخاباتی نشوند، گفت: مشکلات مالی باعث توقف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان بوشهر نشده است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: باید از فرصت ایام دهه فجر برای بیان کارآمدی نظام استفاده کنیم، چرا که در شرایط فعلی همه جبهه باطل در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.
وی با اشاره به شرایط سخت تحریم که دولت با آن مواجه است، بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه اما دولت روند توسعه کشور را متوقف نکرده و در همین استان بوشهر با وضعیت نامطلوب مالی، کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.

geravand1
استاندار بوشهر تصریح کرد: کشور در شرایط حساسی است و نظام جمهوری اسلامی با وجود همه کارشکنی‌ها و با تلاش و همدلی توانسته این شرایط سخت را پشت سربگذارد.
گراوند با اشاره به انتخابات دوم اسفند تاکید کرد: در ایام دهه فجر و انتخابات، ارزشهای نظام و انقلاب را فدای فعالیت‌های انتخاباتی نکنیم و در این شرایط، وحدت و انسجام ملت به عنوان سرمایه‌های نظام را حفظ کنیم.
استاندار بوشهر یادآور شد: باید زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی را فراهم کنیم چرا که مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت ۲۲ کارگروه در ستاد دهه فجر گفت: کارگروه‌های ستاد دهه فجر در ایام دهه فجر وظایف خود در بیان عملکرد دولت و نظام را به خوبی انجام دهند.
گراوند افزود: با همدلی و وحدت مردم و مسئولان مسیر انقلاب با صلابت ادامه می‌یابد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group