جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی از امروز با کاهش سرعت باد علاوه بر افزایش نسبی دما، بتدریج از تلاطم خلیج فارس کاسته می‌شود و ‌پیش بینی شده تا عصر چهارشنبه دریا آرام باشد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز سه‎شنبه افزود: همچنین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با عبور امواج ضعیف از جو استان بوشهر بر پوشش ابر در آسمان این استان افزوده و برای برخی نقاط احتمال بارش پراکنده و خفیف باران پیش بینی می‎شود.
وی اظهار داشت: عصر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه نیز به سبب وزش باد، مناطق شمالی خلیج فارس تا حدودی متلاطم می‌شود.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد و در ساعت‎هایی از شب و صبح در برخی نقاط همراه با پدیده مه و فردا با افزایش ابر پیش بینی شده‌است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی و فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‏‌شود.
مساعدی بیان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ بتدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۸ بامداد، مد اول ۱۰:۴۹، جزر دوم ۱۵:۴۳ و مد دوم ۲۲:۰۲ خواهد بود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group