چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

استاندار بوشهربا اشاره به رشد 17 درصدی معادن فعال استان در سال 98 گفت: امسال 129 معدن فعال در استان بوشهر ثبت شده که رشد 17 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند در نشست شورای معادن استان بوشهر با تاکید بر رفع موانع موجود برای واگذاری معادن جهت اجرای پروژه های مهم استان اظهار داشت: با تفویض اختیارات جدیدی که از سوی شورای عالی معادن کشور به استانها ابلاغ شده است، بخش زیادی از مشکلات سرمایه گذاران وفعالان صنعتی حل شده و روند پروژه ها تسریع می‌شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه راه آهن از مهم ترین اولویت‌های استان بوشهر است، افزود: در همین راستا، موارد اختلافی در مورد شرکت آبادراهان با هدف تسریع در اجرای پروژه راه آهن بوشهر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ظرف 10 روز آینده انجام شود تا پروژه راه آهن تسریع شود.

geravand1
وی تاکید کرد: با توجه به تکالیف قانونی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مشکلات معدنکاران، این دو نهاد با همکاری و تعامل مشکلات را برطرف کرده تا زمینه اجرای طرح های مهم فراهم شود.
گراوند با اشاره به رشد 17 درصدی معادن فعال استان در سال 98 بیان کرد: امسال 129 معدن فعال در استان بوشهر ثبت شده که رشد 17 درصدی را نشان می‌دهد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group