پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: کارگروهی به‌ منظور بررسی و برطرف کردن مشکل افزایش بهای بلیت پروازهای هواپیمایی در این استان تشکیل می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، مهرداد ستوده در نشست بررسی مشکلات افزایش قیمت بلیت هواپیما در بوشهر افزود: یکی از مشکلاتی که این روزها موجب گلایه مردم استان بوشهر شده‌است، افزایش بی‌رویه بهای بلیت هواپیما است.
وی ادامه داد: این کارگروه به ریاست مدیرکل بازرسی استانداری و با حضور مدیرکل فرودگاه‌ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، نماینده‌ای از ایرلاین‌های فعال در بوشهر و نماینده صنف دفاتر خدمات پروازی با هدف حل مشکلات مردم در زمینه افزایش قیمت بلیت هواپیما تشکیل شود.

belite havapeyma
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به حضور نمایندگان ایرلاین‌های فعال در استان بوشهر انتظار می‌رود موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما با جدیت دنبال شود، بسیاری از مردم برای مشکلات خود اعم از پزشکی و تحصیلی نیاز دارند در هفته چند بار به تهران سفر کنند و این افزایش قیمت بلیت زیبنده نیست.
ستوده بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در بوشهر، یکی از علل گرانی بلیت هواپیما علاوه بر وجود پروازهای چارتری، کنسل شدن پروازهای صبح تهران به بوشهر است که باعث افزایش قیمت در سایر ایرلاین‌ها می‌شود.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اینکه پرواز خالی به مقصد می‌رود مشکل مردم نیست، در فضای رقابتی شرکت‌های هواپیمایی باید قدرت رقابت داشته باشند اما این کار نباید دلیل بر افزایش قیمت بلیت باشد.
وی با تاکید بر نظارت جدی شرکت های هواپیمایی بر پروازهای چارتری گفت: در مدت سه روز آینده تمام ایرلاین‌های فعال در استان بوشهر مشکلات خود را درنامه‌ای به دفتر بازرسی استانداری ارائه کنند تا معاونت عمرانی مشکلات اعلام شده را از طریق مدیران کشوری ایرلاین‌ها دنبال کند.
ستوده ادامه داد: همچنین برای پرونده‌های مربوط به شرکت‌های هواپیمایی که به معاونان وزیر اعلام شده‌است و ترتیب اثر داده نشده نامه‌ای از سوی استانداری بوشهر تهیه و به مدیران کشوری اعلام شود.
وی با تاکید بر برخورد قانونی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف در بوشهر بیان کرد: میزان برخوردهای صورت گرفته با آژانس‌های متخلف در سه ماه آینده از سوی کارگروه یاد شده گزارش شود. /ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group