سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

از ورزش برازجان خبر میرسد تنها نماینده برازجان در لیگ برتر کشور که قرار بوده امروز در اصفهان مهمان این تیم باشد به اصفهان اعزام نشده است و اعضا و کادر فنی این تیم در برازجان مانده انده اند.

به گزارش دیارجنوب، مسئولان این باشگاه قبلا اعلامیه های در خصوص وضعیت نابسامان این تیم و احتمال انصراف از ادامه مسابقات بدلیل مشکلات مالی را اطلاع رسانی کرده بودند که برخی خبرها از احتمال انصراف این تیم از ادامه مسابقات است.

دست آوردی که بسختی به وجود آمد و با ایجاد شور و نشاط برای مدتها دلخوشی جوانان این شهر بوده است.

setaregan

ستارگان سه بازی دیگر دارد بازی برگشت در برازجان که میزبان زغال سنگ طبس است و بازی رفت و برگشت با خیبر اراک که در صورت برد می تواند امتیاز لیگ برتری رای برای برازجان حفظ کند.

تعدادی از کارشناسان این رشته معتقدند ستارگان در صورت حمایت به راحتی می تواند با شکست این دو تیم در لیگ برتر بماند اما موضوع اینجاست که بدلیل مشکلات عدیده مالی ستارگان الان در وضعیت مناسبی نیست و حتی نتوانسته شرایط برای تمرینات و بازگشت و اسکان بازیکنان خود را نیز فراهم سازد.

امیدواریم مسئولان شهر در فرصت بسیار کوتاه باقی مانده و تا قبل از از دست رفتن آخرین فرصت چند روز آتی به داد جوانان قهرمان اما تنها و جا مانده از این رقابت ها برسند.
گزارش: مجتبی سعادتی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group