سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: نخستین اکیپ راهداری و حمل نقل جاده‌ای در قالب ۲۳ نیروی متخصص و ۱۸دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از این استان به مناطق سیل زده استان هرمزگان اعزام شد.

به گزارش دیارجنوب، سید حمیدرضا علم روز چهارشنبه افزود: در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب شرق کشور و جاری شدن سیل در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر به منظور کمک به مردم آسیب دیده استان هرمزگان و بازگشایی راه‌ها و تاسیسات از سیل این استان امکانات راهداری خود را به بندرعباس اعزام کرد.
وی اضافه کرد: ماشین آلات سنگین اعزام شده شامل ۲ دستگاه بلدوزر، ۲ لودر، سه کمرشکن، ۶ کامیون، گریدر، بیل مکانیکی، وانت تویوتا و پیکاپ و کامیون ایسوزو است که تا زمان نیاز منطقه در آنجا می‌مانند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ماشین الات اعزام شده که از جمله جدیدترین و مجهزترین ناوگان راهداری کشور است در یکسال اخیر به ناوگان راهداری این استان اضافه شده و وظیفه بازگشایی و پاکسازی محورهای آسیب دیده از سیل بویژه راه‌های روستایی صعب‌العبور را برعهده دارد.
وی ادامه داد: گروهی از زبده ترین و ماهرترین راهداران استان بوشهر که تجربه مشارکت در بازگشایی محورهای آسیب دیده از سیل لرستان و خوزستان را نیز درکارنامه دارند به سرپرستی معاون راهداری هم‌اکنون در مناطق سیل زده هرمزگان حضور دارند و مشغول ارایه خدمت به شهروندان این استان هستند.
علم افزود: حسب اعلام مسئولان هرمزگان بخش قابل توجه‌ای از راه‌ها و معابر بین شهری و روستایی این استان بر اثر سیل اخیر آسیب دیده‌است که باید به سرعت بازگشایی و ترمیم شود تا راه کمک رسانی به مردم این مناطق هموار شود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group