سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

آئین معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، آئین معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با حضور فرمانده و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه و جمعی از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج و جمعی از بسیجیان در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه برگزار شد.
سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در این مراسم اظهار داشت: خدمات نیروهای سپاه و بسیج مخلصانه و ماموریت‌های نیروهای بسیجی شهرستان عسلویه در برنامه‌ها و حوادث به ویژه در سیل و زلزله ارزشمند و خالصانه است.
وی افزود: با بینش و بصیرت می‌توانیم مشکلات کشور را برطرف نماییم و مقاومت‌هایی که در کشور ما علیه دشمن صورت می‌گیرد، مانند سیلی است که بر دشمن وارد می شود به همین خاطرباید در مقابل دشمن هوشیار باشیم.
حسن زاده گفت: مسؤولیت پذیری امری سنگین است و در روز قیامت افراد مسؤول مورد بازخواست قرار می‌گیرند.
حجت الاسلام روح الله میرشکاری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) بیان داشت: کسی که در انجام کار و وظایف خود از ملامت هیچ ملامت کننده‌ای نترسد و در مسیر درست قدم بردارد و خط مشی ولایت را پیش برد و همه کارهایش برای رضای خدا باشد و هیچ ریایی در کاری که به او محول شده نداشته باشد، ایمانش کامل می‌شود.
در این مراسم طی حکمی از سوی سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، سروان سجاد شیخیانی به عنوان جانشین سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه معرفی شد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group