سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم، گفت: نامبرده با پیش فروش خودرو، از 68 نفر در استان‌های سمنان و البرز 260 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم یک دستگاه خودرو سوزوکی را حین عبور از محور مواصلاتی استان، به دلیل داشتن دستور توقیف با موضوع کلاهبرداری از شهرستان میامی استان سمنان توقیف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد وی دارای 2 نمایندگی شرکت ایران خودرو بوده که یکی از آن ها در سال گذشته تعطیل و نمایندگی دیگر همچنان مشغول به فعالیت بود و مردم برای ثبت نام خودرو به جای واریز وجه به حساب این شرکت به صورت کامل مبالغ را به حساب شخصی وی پرداخت می‌کردند.
سردار آقاخانی اضافه کرد: در ادامه طی بازرسی از خودرو نامبرده، تعداد زیادی اسناد ملکی و همچنین اسناد خودرو و سکه طلا کشف شد که در ادامه با دستور مقام قضائی نمایندگی مذکور نیز پلمب شد.
وی با بیان اینکه تاکنون 67 نفر از شکات در استان‌های سمنان و البرز شناسایی شده اند، ارزش کلاهبرداری متهم را بیش از 260 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در نهایت وی به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شد .
فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: هموطنان برای ثبت نام خودرو می بایست با هوشیاری و دقت لازم مبالغ را تنها به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کرده تا شاهد اینگونه کلاهبرداری‌ها نباشیم./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group