جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

جلسه توجیهی دوره جامع طب سنتی اسلامی در تالار فرهنگ برازجان برگزار شد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، این جلسه روز دوشنبه ۳۰ دی ماه با حضور استاد برجسته طب سنتی حکیم محسن اسماعیلی از قم و به همت تبلیغات توانا در تالار فرهنگ برازجان برگزار شد.

حکیم اسماعیلی در این جلسه بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه توجیهی مطرح کردن و توضیحات بیشتر دذ خصوص دوره جامع آموزشی طب سنتی است که بزودی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

tebe sonati 1
وی هدف اصلی از برگزاری این دوره جامع آموزشی را علم آموزی دانست و گفت: با آموزش و یادگیری در این دوره قدرت درک خود را بالا برده و فردی تاثیر گذار برای جامعه، اطرافیان و خانواده خود خواهید بود.

حکیم اسماعیلی افزود: ما باید مجمع اصولی و جامع طب را راه اندازی کنیم و هدفمان شاد کردن و خوب کردن حال انسان ها باشد همانگونه که امام صادق (ع) فرمودند: بعد از واجبات نزد خدا عملی جز شاد کردن قلب مومن نیست و کسی طبیب و دکتر است که بتواند حالِ انسان را خوب و شادمان سازد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که ما در طب سنتی انتظار داریم اصلاح سبک زندگی است و اینکه مصرف دارو و آنتیک بیوتیک ها را از بین ببریم.
در این دوره ۵ اصل طب سنتی آموزش داده خواهد شد و بر اساس کتاب های جامع و اصیل و طبق شیوه شیخ بهایی پیش خواهیم رفت.

tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1tebe sonati 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group