سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

فرماندار تنگستان از تخریب ۴۱ واحد مسکونی و خانه باغ غیرمجاز در روستای عالی چنگی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالحسن رفیعی پور اظهار داشت: علیرغم اخطارهای داده شده مبنی بر برخورد با سودجویان و سوداگرانی که اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی و نیز ساخت و سازهای غیر مجاز می‌کنند متأسفانه در منطقه گورکات بخش دلوار تنگستان بی توجه به تذکرات و هشدارهای دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ساخت و سازهای غیرمجاز افزایش پیدا کرد.
وی با بیان اینکه هرج و مرج در ساخت و ساز را نمی‌پذیریم افزود: بر همین اساس با حکم مرجع قضائی و حضور قاضی دادگستری، عوامل امنیتی و انتظامی، سازمان جهاد کشاورزی و بخشداری دلوار نسبت به تخریب ۴۱ واحد مسکونی و خانه باغ غیرمجاز در روستای عالی چنگی اقدام و ۱۶.۵ هکتار از اراضی کشاورزی که تغییر کاربری داده شده بود آزاد شد.
فرماندار تنگستان از افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه گورکات بخش دلوار تنگستان خبر داد و گفت: ۱۰۵ حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در تنگستان از سوی مرجع قضائی صادر شده است و که به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
رفیعی پور با هشدار به افرادی که قانون را نادیده می‌گیرند، اضافه کرد: با سایر دست اندازی‌ها و اقدامات خلاف قانون در حوزه ساخت و ساز در محدوده و حریم شهرها و روستاها با جدیت برخورد و مرتکبین مجازات خواهند شد.
رفیعی پور تصریح کرد: طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز را شروع کردیم تا متخلفان عاقبت ساخت و سازهای غیرمجاز را ببینند.
فرماندار تنگستان با بیان اینکه هرج و مرج در ساخت و ساز را نمی‌پذیریم و برخورد جدی می‌کنیم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۶۷ بنای غیرمجاز به مساحت ۲۱ هکتار با حکم قضائی تخریب شده است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group