پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: رنج مردم این شهرستان صنعتی بخاطر کمبود آب زیبنده و پذیرفتنی نیست.

به گزارش دیارجنوب، سید علی پاکنژاد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود: سهمیه آب این شهرستان مربوط به سال ۸۵ و قبل آن است اما جمعیت امروز کنگان بیش از ۲ برابر آن زمان شده‌است.
وی از مسئولان آب استان بوشهر خواست برای افزایش سهمیه کنگان تصمیم جدی و عملی اتخاذ کنند.
فرماندار کنگان به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: ۱۷۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر شامل شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه پیش بینی شده که ۱۰۰ شعبه آن ثابت و مابقی سیار است.
پاکنژاد در باره برگزاری برخی مراسم در شهرستان کنگان اظهارداشت: این مراسم به محل نمایش انتخاباتی تبدیل شده‌است که صحیح نیست.
وی با تبریک یوم الله دهه فجر تاکید کرد: تلاش شود دهه فجر رنگ و بوی مردمی بگیرد و مردمی برگزار شود.
فرماندار کنگان بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خدمات دولت که در حقیقت خدمات نظام است، بازگو شود.
پاکنژاد ضمن تاکید بر برگزاری مراسم دهه فجر در ساعت‌های غیر اداری برای خدمت به مردم در ساعت اداری گفت: مسئولان از راه‌اندازی کاروان برای افتتاح پروژه‌ها اجتناب کنند.
تقدیر از برگزاری مراسم فاطمیه و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لزوم همراهی مسئولان در برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد، حمایت از هفته نامه فرهنگی - اجتماعی ثلاث، ساماندهی کمک‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، حضور فعال در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و همراهی با کمیته امداد در طرح اکرام ایتام از دیگر مطالب مطرح شده توسط فرماندار بود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group