سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که شب گذشته در یکی از محله های شهر اراک به سمت همسرش تیراندازی کرده و متواری شده بود خبر داد و گفت: ضارب در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

به گزارش دیارجنوب،‌ براساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در بیان جزئیات این خبر گفت: شب گذشته برابر با بیست و هشتم دی ماه سال جاری در یکی از محله های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی به پلیس اعلام و در بررسی های به عمل آمده از سوی مأموران مشخص شد که مردی33 ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.
وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های انجام شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از 2 ساعت در مراحل تخصصی انجام شده در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، در عملیات غافلگیرانه مأموران، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
سردار مفخمی شهرستانی در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار کرد که در روز حادثه به علت برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله که از قبل در اختیار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شده گفت: فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان انتقال شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group