پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر گفت: بیش از هزار و 500 نفر در رده‌های مختلف اجرایی همکاری می‌کنند که با احتساب هیئت نظارت، نیروی انتظامی و پشتیبانی این تعداد به حدود سه هزار نفر می‌رسد.

به گزارش دیارجنوب، عباس جمشیدی فرماندار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیش از هزار و 500 نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیئت‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضا شعب، کاربران، رانندگان و نیرو‌های خدماتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با فرمانداری شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند که با احتساب هیئت نظارت، نیروی انتظامی و پشتیبانی این تعداد به حدود سه هزار نفر می‌رسد.
فرماندار بوشهر و رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر با بیان اینکه رده‌ها، عوامل و دست اندرکاران انتخابات شهرستان بوشهر تعیین و سازماندهی شده‌اند افزود: بسیاری از این عوامل از ماه‌ها قبل فعالیت خود را به منظور اجرای انتخابات شروع کرده‌اند و با همکاری همه عوامل، شرایط لازم برای برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات در سطح شهرستان فراهم و مهیا شده است.
گفتنی است، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر در ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group