جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرماندار دشتستان در جلسه بررسی پروژه های دهه فجر گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان دشتستان پیگیری و تکمیل شوند. 

به گزارش دیارجنوب، فتح‌الله نوروزی بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست بررسی پروژه‌های دهه فجر، اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های بسیار مهم که باید در اولویت قرار گیرد، دهه فجر است که در این راستا مصداقی از آیه شریف سوره فجر است که ما بر این عهد هستیم که از هیچ کوششی برای خدمت‌رسانی به مردم فروگذار نباشیم.
فرماندار شهرستان دشتستان دهیاران و شوراها را بال‌های توسعه دانست و خاطرنشان کرد: هر دهیاری که بتواند ارتباط خوب و مناسبی برقرار کند باعث رشد و شکوفایی آن روستا خواهد شد و تأثیر به‌سزایی در توسعه عمران روستاها و شهرستان خواهد داشت.

jalase daheye fajr 1
وی با تأکید بر اینکه بخشداران پروژه های افتتاحی دهه فجر را با دقت بررسی کنند، اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه قبل از دهه فجر باید برنامه‌های خوب و شایسته‌ای برای این ایام در نظر گرفته شود.

jalase daheye fajr 1
نوروزی در خصوص برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط ستاد برگزاری دهه فجر پیش‌بینی و انجام خواهد شد و برای پروژه‌های افتتاحیه باید جمع‌بندی مناسب انجام گیرد و پروژه‌هایی که مناسب‌تر و خوب هستند در اولویت قرار گیرند.
فرماندار شهرستان دشتستان بیان داشت: برگزاری جلسه امروز به‌منظور هماهنگی پروژه‌ها و تکمیل آن‌ها برای افتتاحیه دهه فجر بود که باید در این راستا پروژه‌های باکیفیت و مناسبی به مردم ارائه دهیم.

jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1

jalase daheye fajr 1

jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1jalase daheye fajr 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group