شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی در آبدان مستقر شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، ابوالحسن گنخکی صبح امروز در بازدید از ایستگاه سیار درخواست صدور کارت هوشمند ملی مستقر در مسجد جامع شهر آبدان، اظهار داشت: با پیاده‌سازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم می‌شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شود.
بخشدار آبدان عنوان کرد: این موضوع می‌تواند موجب بهبود سطح کیفی زندگی مردم و بالا بردن رضایت‌مندی از خدمات ارائه شده شود.
وی با تأکید بر ضرورت اقدام افراد واجد شرایط نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی، افزود: استفاده از خدمات دولت الکترونیک را تسهیل می‌نماید و از تخلفات بسیاری جلوگیری به عمل می‌آورد.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دیر نیز با اشاره به اینکه کارت ملی به عنوان یکی از مدارک شناسایی هویتی برای هر فرد محسوب می شود، افزود: علاوه بر درج اطلاعات شناسنامه ای، تمامی مشخصات ضروری فردی شامل اطلاعات هویتی، امضای الکترونیکی و کد پستی نیز در تراشه کارت به صورت رمزنگاری شده به ثبت می رسد.
حسن محمدی خاطرنشان کرد: این کارت هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی می تواند هویت یک شخص را ابراز نماید و از خدمات مورد نیاز بهره مند شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group