شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‎های هواشناسی نشان دهنده تداوم بارندگی‎ها در این استان تا روز چهارشنبه است.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز سه‎شنبه افزود: بررسی‎ها نشان می‌دهد در ساعت‎هایی از وقت امروز سه شنبه تا صبح چهارشنبه با عبور امواج ناپایدار برای برخی نقاط استان ( بیشتر بر روی دریا و نوار ساحلی) احتمال وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق همراه با ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی شدید طی امروز تا ظهر فردا، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط بویژه بر روی دریا و نوار سواحلی بارش پراکنده، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در برخی مناطق مرتفع استان طی امروز و امشب با احتمال بارش خفیف برف و از فردا کاهش ابر و در هنگام صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمالی شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و بطور لحظه‎ای طی امروز و امشب گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۱۳ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۱:۳۰ ، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۱ و مد دوم ساعت ۲۲:۲۵ خواهد بود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group