پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در طی یک سال گذشته، 876 پروژه محرومیت زدایی که توسط سپاه و مجموعه دولتی انجام شده را مزین به نام شهدای استان کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو صبح امروز در نشست آموزشی کنگره شهدا با حضور نمایندگان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان های کشور اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر، یک ساختار منسجم و کاربردی را با مشارکت استانداری و کلیه دستگاه های اجرایی ایجاد کرده‌ایم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در راستای برگزاری مناسب این کنگره جلسات متفاوتی طی دو سال گذشته بدین سو با ارکان مختلف انجام شده به گونه‌ای که کلیه رسانه‌ها، فعالان اجتماعی و فرهنگی، اصناف، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برگزاری کنگره آماده شده‌اند.

رزمجو تصریح کرد: با وجود این که تمرکز اصلی برای برگزاری این کنگره در مجموعه سپاه انجام شده اما طی این دو سال به گونه‌ای رفتار شده که در کنار ادارات دولتی، کل استان بوشهر فضای ایثار و شهادت به خود بگیرد.

وی بیان کرد: از آنجا که سعی ما این بوده که فضای استان معطر به نام شهدا باشد، طی دو سال گذشته اقدام به بازسازی کلیه تابلوها و تصاویر شهدا در سطح شهرها و روستاهای استان کرده‌ایم به گونه‌ای که کمتر کوچه و خیابانی در سطح استان وجود دارد که در این بخش نوسازی نشده باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ایجاد 21 کمیته تخصصی برای برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر، اظهار داشت: برای ماندگاری آثار شهدا، اقدام به ایجاد کمیته تایید مختوا کرده ایم که ره آورد آن تایید 103 کتاب مرتبط با شهدای استان بوشهر بوده که تاکنون 76 کتاب منتشر شده است.

رزمجو با تقدیر از استاندار و مجموعه دستگاه های اجرایی استان بوشهر عنوان کرد: در طی یک سال گذشته، 876 پروژه محرومیت زدایی که توسط سپاه و مجموعه دولتی انجام شده را مزین به نام شهدای استان کرده‌ایم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group