جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه سهمیه سوخت وانت‌بارهای بین شهری براساس عملکرد و پیمایش اختصاص می‌یابد، رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری استان نسبت به ثبت‌نام برای دریافت کارت هوشمند سوخت اقدام کنند.

حمید رضا علم روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: برای کسانی که امکان حضور درمراکز ثبت نام فراهم نیست می‌توانند با مراجعه به پایگاه WWW.SMARTCARD.RMTO.IR با آگاهی از شرایط اعلام شده ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: رانندگان با داشتن حداقل ۲۳ سال سن، دارای گواهینامه رانندگی مجاز و مدرک تحصیلی پایان ابتدایی و یا نهضت سوادآموزی می‌توانند کارت هوشمند رانندگان و ناوگان وانت بار دریافت دارند.

علم افزود: همچنین رانندگان لازم است تصویر شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم را ارایه کنند و موقع مراجعه برای ثبت نام نیز ۲ قطعه عکس ۴*۳، برگ سلامت جسمی و روحی و گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه را تحویل دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: برای صدور کارت هوشمند برای ناوگان سن وانت بار حداکثر ۴۰سال است و ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، بیمه نامه شخص ثالث و اعلام شماره شبای معتبر مالک خودرو ضروری است.

وی افزود : با توجه به تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش در آینده نزدیک، رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری در کوتاه ترین زمان برای ثبت نام اقدام تا در ماه‌های آینده برای تردد و دریافت سهمیه سوخت دچار مشکل نشوند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group