جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: یک خودرو ایسوزو حامل لوازم و قطعات لپ تاپ قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عسلویه توقیف شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ پیمان فتاحی شامگاه دوشنبه در این رابطه افزود: ماموران پلیس عسلویه در محور خروجی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۲۰ RAM لپ تاپ، ۲۰ هارد ۱۲۸ گیگ، ۲ عدد انواع باتری لپ تاپ و ۱۲دستگاه کیس رایانه، قطعات و لوازم جانبی دیگر قاچاق که قرار بود به خارج از استان انتقال یابد کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در راستای تداوم اجرای طرح پیشگیری از سرقت و به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و محتویات داخل خودرو در نقاط کور و کم تردد شهر نخل تقی کشف این سرقت‌ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهر قرار گرفت.
فتاحی افزود: ماموران کلانتری با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، ۲ نفر از سارقان را که با شگرد و شیوه مجرمانه‌ای خاص اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و هماهنگی لازم با مقام قضایی برای دستگیری آنها را انجام دادند.
وی ادامه داد: سارقان یاد شده در عملیات غافلگیرانه ماموران کلانتری ۱۱نخل تقی دستگیر و پس از بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب ۱۶ فقره سیم کابل برق، اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: هر دو متهم تحویل مراجع قضایی شدند و در مخفیگاه آنها مقداری از اموال سرقتی کشف شد.
عسلویه در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group