جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر از برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید این استان با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین لشکری و کشوری خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید این استان با حضور خانواده معظم شهدا و مسؤولین لشکری و کشوری خبر داد و با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: با همت و تلاش همکاران و مسؤولین استان بوشهر کنگره ملی بزرگداشت شهدای این استان برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت:‌ برگزاری مراسم و یادواره‌های شهدا از جمله اقدامات موثر در زنده نگاه یاد و خاطره شهداست.
وی خاطرنشان کرد: چنین برنامه‌هایی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهترین ظرفیتی است که ما شاهد مشارکت مردم به ویژه نسل جوانی که ضرورتا بیشتر از هر کسی باید با این فرهنگ آشنا شوند داریم.
وی ادامه داد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از اهداف و نتایجی است که این کنگره به دنبال دارد و قطعا این کنگره در این راستا تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد.
دشتی افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه با پیاده‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت مسیر مطلوبی به خود خواهد گرفت.
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: با انتقال ارزش‌های دفاع مقدس می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید منتقل و جامعه را به سمت اهداف متعالی هدایت کرد.
وی گفت: ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها جزء وظایف همه بوده که باید در همه حوزه‌ها به آن پرداخته شود.
دشتی بیان داشت: شهدا دین بزرگی بر گردن همه ما دارند و همه ما مدیون شهدای بزرگوار هستیم و باید تلاش کنیم که این کنگره در تمامی ابعاد به خوبی برگزار شود.
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت روح و جان ماست و به ما هویت می‌دهد، تصریح کرد: نباید از هیچ تلاشی در زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مضایقه کرد.
دشتی در پایان با اشاره به اینکه مراسم کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین لشکری و کشوری و همچنین مردم برگزار می‌شود، گفت: این مراسم ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 25 دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group