جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار دشتستان گفت: ۱۷۲ شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش دیارجنوب فرماندار دشتستان بعدازظهر دیروز در هفتمین جلسه شورای اداری دشتستان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسمات برگزار شده در سطح شهرستان، اظهار داشت: شهید سلیمانی زنجیره مقاومت را در منطقه ایجاد کرد و این باعث ترس دشمن شده بود.

فرماندار شهرستان دشتستان اضافه کرد: مردم با حضور پرشور خود در بدرقه سلیمانی و یارانش بار دیگر با آرمان‌های شهدا و رهبری بیعت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم مجلس عراق برای خروج نظامیان آمریکایی، تصویب طرح سه فوریتی در مجلس و اجرای گام پنجم کاهش برجام از اتفاقات خوب این مدت بود.

edari haftom 1

نوروزی در خصوص سلامت اداری نکاتی را مطرح کرد و بیان داشت: یکی از بحث‌های اصلی که باید رعایت شود این است که مدیر باید قابل‌اعتماد، دارای قضاوت صحیح، ثبات و استواری در کلام و عمل، خلاقیت در کار، پندگیری از اشتباهات گذشته، وجدان کاری، وفادار به قول، داشتن حسِ مسؤولیت‌پذیری، داشتن انضباط در کارها ازجمله نکات و ویژگی‌های سلامت اداری مدیران و کارمندان است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان دشتستان 172 صندوق اخذ رأی مستقر می‌شود، بیان داشت: امکانات دستگاه‌های اجرایی برای کاندیدها استفاده نشود و حقوق انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان را رعایت کنیم.

فرماندار شهرستان دشتستان در خصوص حضور مسؤولین در بخش‌ها، تأکید کرد: مسؤولین برای حضور و حل مشکلات در بخش‌ها حتماً با بخشداری‌ها و شوراها هماهنگی لازم را انجام بدهند؛ شوراها بال توسعه شهرستان هستند و مدیران با شوراها همراهی و همگامی را داشته باشند.

نوروزی درباره سنددار کردن املاک دولتی در شهرستان، گفت: در راستای سنددار شدن املاک دولتی در حوزه استحفاظی پیگیری‌های لازم را انجام بدهید تا تمامی املاک دولتی دارای سند تک‌برگی شوند.

مدیرکل دفتر عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری اظهار داشت: در دستگاههای اجرایی هرچقدر که تلاش کنید اگر مردم راضی نباشند بطور یقین کاری نکرده ایم.

edari haftom 1


عباس قلی پور اضافه کرد: وقتی مردم از خدمات ادارات ما راضی باشند یعنی کارها به خوبی انجام گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: فلسفه تمام دستگاههای اجرایی در خدمت کردن به مردم است.

قلی پور در ادامه بیان داشت: برای خوب خدمت کردن به مردم باید سلامت اداری داشته باشیم که شامل دو وجه است یکی علمی و دیگری نظارتی و کنترلی و برخورد با فساد اداری است.

مدیرکل دفتر عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری تصریح کرد:اصل همه چیز در سلامت اداری ومراعات کردن فرایند اداری است که فضای اداری باید بلحاظ مبلمان و نور متناسب باشد بنحوی که هم برای کارمند و هم ارباب رجوع فرح بخش باشد تا بهره وری اداری و سازمانی ما بیشتر شود.

قلی پور در بحث منابع انسانی بیان کرد: شغل، تجربه و مهارت در سازمان باید متناسب با هم باشد و شایسته سالاری در سازمان حاکم شود.

مدیرکل دفتر عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری با بیان اینکه مداوم با کارکنان جلسه بگذارید گفت: علیرغم همه کارها اگر از اخلاق حرفه ای برخوردار باشیم سلامت اداری بهبود پیدا می یابد.
تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع بدون تکریم کارمند بی فایده است و کارمند باید علاقمند به محیط کارش باشد.
عباس قلی پور با اشاره به ۵ فضیلت در خصوص مدیران و کارمندان بیان داشت: این فضیلت ها شامل حرمت خود، حرمت دیگران، حرمت کار، حرمت اجتماع و منافع ملی وحرمت خدا است.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان از تشکیل کارگروه هایی برای برگزاری برنامه های  این دهه خبر داد و در این زمینه بیان داشت: این کارگروه ها  شامل کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی، اصناف، هیئت مذهبی، بنیاد شهید، بسیج، دانشجویی، زنان و خانواده، دانش آموزی، ورزش و جوانان، همیاری وخدمت رسانی، اماکن مقدس، عمرانی، تدابیر امنیتی هستند.
وی بیان داشت: برنامه های دهه فجر بزودی به مسئولین کارگروه ها ابلاغ خواهد شد و همه کارگروهها تا دوم بهمن ماه فرصت دارند همه برنامه هایشان را به ستاد اعلام نمایند.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان در ادامه بیان داشت: با همیاری و همکاری همدیگر برنامه های بسیار خوب و متنوعی در دهه فجر برگزار خواهد شد تا هم تجدید میثاق با شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

حجت الاسلام شیخی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در خصوص رفتارهای سردار سلیمانی اظهار داشت: الگوی سلیمانی بی شک حضرت زهرا (س) بوده است که برای اولین بار به عنوان ولایت پا در عرصه دیانت گذاشت و با جرات و شهامت در عرصه شهادت پافشاری کرد تا به این مقام دست یافت همانند سردار سلیمانی که همواره به شهادت اصرار داشت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان با اشاره به عملکرد این اداره بیان داشت: خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ دارای چند تابعه و زیرمجموعه است و شامل تخصصی بودن و در دسترس بودن می شود.
وی همچنین در خصوص مرکز بازپروری گفت: این مرکز افراد را به مدت ۲۰ روز تا ۶ ماه نگهداری می کنند.

 

 خبر مرتبط:

تصاویر دیارجنوب از هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group