چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در بازدید از واحدهای تولیدی دشتستان گفت: برطرف نمودن مشکلات واحدهای صنفی از مطالبات اصلی دولت و مردم است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور هدف از سفر به استان بوشهر در طی ۳ روز اخیر را بازدید از تمامی شهرستان ها به منظور بررسی مهمترین مطالبات و مشکلات فعالین اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان دشتستان دهمین شهرستانی است که مورد بازدید قرار گرفت و به طور تقریبی همه بازدید های تعیین شده از سوی استانداری انجام و به پایان رسید.

بابک دین پرست اضافه کرد: طی بازدید های انجام شده، مواردی که در بحث توسعه استان تاثیر گذار بوده و تمامی مشکلات موجود با برگزاری جلسه امروز مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای گفتگوی دولت در بخش خصوصی و کارگروه رفع موانع تولید مطرح، بررسی و تصمیم‌های لازم در این زمینه گرفته خواهد شد.

moaven omoore eghtesadi vazire keshvar

وی افزود: در شهرستان دشتستان از طرح‌های بسته بندی و سردخانه‌ای خرما، آبیاری نخیلات منطقه سعدآباد به وسعت ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان، کشتارگاه صنعتی جیان مرغ، شرکت پویاشیمی جنوب و تعدادی دیگر از طرح‌ها بازدید صورت گرفت که با تامین منابع مالی، تسهیلات و اعتبار مورد نیاز می توانند موجب رونق در سطح شهرستان و استان باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور یکی از اهداف دولت را تامین معیشت مردم و ارتقاء سطح معیشتی مردم در استان های جنوبی و از جمله بوشهر دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه تامین معیشت مردم استان بوشهر به دلیل همجواری با خلیج فارس از طریق دریا است یکی از اهداف مهم دولت، استاندار بوشهر و فرمانداران تلاش در این زمینه است.

دین پرست برطرف نمودن مشکلات واحدهای تولیدی را از مطالبات اصلی دولت و مردم عنوان کرد و بیان داشت: دولت در طی ۳ سال گذشته مصوبات مناسبی در بحث بهبود بخشی به معیشت مردم انجام داده که وزارت کشور مسئول بررسی و پیگیری روند اجرایی آن است.

بابک دین پرست تصریح کرد: جزئیات و آمار همه واحدهای تولیدی اعم از فعال، غیر فعال،تملک شده و مشکل دار استان بوشهر جمع‌آوری و دسته بندی شده‌ که پس از بررسی های لازم مشکلات آنها پیگیری و حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشکلات و موانع واحدهای تولیدی با همکاری استاندار بوشهر برطرف و در صورت نیاز در سطح کشور نیز پیگیری خواهد شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group