جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

زن سالخورده چینی که با نوه هایش در حال عبور از خیابان بود با اقدام باورنکردنی و احمقانه اش موجب مرگ یکی از آن‌ها کودک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام شوک آور و باورنکردنی یک زن سالخورده در یکی از خیابان‌های چین حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد. رها کردن کالسکه حین عبور از خیابان موجب شد تا نوه‌های این زن که با او در حال عبور از خیابان بودند دچار حادثه شوند. این اقدام عجیب این زن موجب شد تا یک خودرو به این دو کودک برخورد کرده و یکی از آن‌ها جانش را از دست بدهد. تردد نکردن از محل مخصوص عبور عابر پیاده و همچنین تعلل راننده در ترمز کردن به موقع از عوامل مهم وقوع این حادثه بود.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم این خودرو تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که این زن با کالسکه در حال عبور از خیابان است ناگهان کالسکه را در وسط خیابان رها می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد خودرویی که فاصله زیادی با کالسکه ندارد به آن برخورد کرده و دو کودک را به اطراف پرتاب می‌کند. در این حادثه یک دختر خردسال جانش را از دست داد.

در این حادثه راننده خودرو به علت استفاده نکردن به موقع از ترمز مقصر شناخته شد. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که بی توجهی برخی شهروندان در تردد از محل‌های ویژه عبور عابران پیاده یا پل‌های هوایی موجب بروز حادثه می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group