جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته، سه‌شنبه‌ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر گشایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، این نمایشگاه با حضور بیش از ٩٠ شرکت فعال صنعت ساختمان از ١٠ استان کشور برپا شده‌است.
برای نخستین بار ١٠شرکت دانش بنیان نیز جدیدترین نوآوری‌ها در عرصه فناوری‌های جدید صنعت ساختمان را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
این نمایشگاه نقش ممتاز در انتقال تکنولوژی داخلی سازی و ایجاد پیوند میان تولیدکنندگان، انبوه سازان و سازندگان بومی مسکن و ساختمان داشته و بیش از ٩ماه برای برپایی این نمایشگاه برنامه‌ریزی و تلاش شده‌است.

مدت برگزاری این نمایشگاه چهار روزمی باشد و به روزترین دستاوردها در عرصه هوشمندسازی صنعت ساختمان، جلوگیری از هدر رفت انرژی در بنا و محصولات به روز در بخش در و پنجره، کاشی و سرامیک، شیرآلات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در فضایی به گستره سه هزار و ٦٠٠مترمربع در معرض دید متخصصان صنعت ساختمان، استادان و دانشجویان دانشگاه و فعالان ساختمانی قرار گرفته‌است.
گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۳ دی ماه جاری هر روز از ساعت ١٧ تا ٢٢ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1namayeshgahe sanate sakhteman 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group