شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مسئول اداره اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم باشکوه حماسه نهم دی در برازجان گفت: راه حل خارج شدن از آخرین نبردِ آمریکا، مردم سالاری دینی است و این مردم هستند که همیشه در برابر نبردها و هرگونه ناملایمتی ها شجاعانه ایستاده اند.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، مسئول اداره اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم باشکوه حماسه نهم دی در برازجان اظهار داشت: ما بسی خرسندیم در کشتی ای نشسته ایم که کشتیبان آن رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای هستند.
وی اضافه کرد: گرامیداشت ۹ دی روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیش از هزار شهر و کشور در حالی انجام می شود که نظام سلطه به رهبری آمریکا ی جهان خوار آرزوی خود را نمی تواند پنهان کند و دلیل شبانه و مخفیانه وارد و خارج شدن در عین الاسد عراق را ایران می داند و می گوید این داغی است که ایران بر پیشانی ما نشانده است.

tajamo 9dey borazjan 1

سردار هادی مقدسی با اشاره به زیر سلطه بودن ایران در ۴۱ سال گذشته بیان داشت: ۵۴ سال پدر و پسری برما حکومت کردند که آلت دست آمریکا و انگلستان بودند.

وی با بیان اینکه ایران در پایان جنگ جهانی دوم پل پیروزی برای نظام سلطه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: اهمیت ایران برای نظام سلطه از جایگاهی برخوردار است که آن ها می گویند قلبِ دنیا، ایران است.

مسئول اداره اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت ایران در قبل از انقلاب را از دو جایگاه مهم دانست و بیان کرد: ایران در قبل از انقلاب از موقعیت ژئوپولتیک و ژئواستراتژیک و داشتن منابع انرژی و نفت برای نظام سلطه دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای بود.
وی تصریح کرد: ما دارای رتبه اول نفت و گاز در جهان هستیم.

سردار هادی مقدسی درخصوص قدرت سوم پس از انقلاب خاطر نشان کرد: قدرت و گوهر‌گرانبهایی که امام پس از انقلاب به ما ارزانی داشت مردم سالاری دینی بود.
وی افزود: در دهه اول انقلاب اسلامی نبرد آمریکایی ها با ما نبرد سخت بود اما مردم شجاعانه در برابر هرگونه ناملایمتی ها و جنگ ایستادند و امام خود را تنها نگذاشتند.

سردار مقدسی بیان داشت: در دهه چهارم آمریکا آخرین نبرد خود را با ایران شروع کرده و معیشت مردم را به گروگان گرفته تا با ایجاد نارضایتی ها مردم را به سمت بیگانگان هدایت کند.

مسئول اداره اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دو عامل خبیثانه رژیم اشغالگر قدس را فضای مجازی رسانه و فاسدسازی برخی مدیران نفوذی دانست و بیان داشت: این آشوبگران با این عوامل خواستار نارضایتی و درگیر کردن ذهن مردم بودند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب برای پیشگیری از دودستگی و بوجود نیامدن گسستگی در بین مردم بیانیه، سخنرانی و حمایت های خود را به اعلام داشت.

سردار مقدسی راه حل خارج شدن از آخرین نبرد آمریکا(گروگان گیری معیشت مردم) را مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: این مردم بودند که امام خود را انتخاب و روسای جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب می کنند و همیشه شجاعانه ایستاده اند و می توانند با مردم سالاری دینی بر این نبرد پیروز شوند.
وی تاکید کرد: با مردم سالاری دینی می توان خیل انقلاب را از مدیریت اشرافی، پیر و فرسوده به مدیریت جهادی و جوان انقلابی تبدیل کرد.

مسئول اداره اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بیان داشت: با حضور آگاهانه و انتخاب صحیح در انتخابات و با اعتماد به جوانان جهادی و انقلابی خود می توانیم از این پیچ خطرناک تاریخی عبور کنیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group