پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رسانه‌های اپوزیسیون آزادی بیان و مصونیت را مختص به همکاران و حامیان خود می‌دانند و برای دیگر خبرنگاران چنین حقی قائل نیستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های اپوزیسیون که همیشه شعار آزادی بیان و مصونیت خبرنگار سرمی‌دهند، به‌دنبال شکست‌های مکرر در توطئه علیه ملت ایران، به سراغ خبرنگاران ایرانی رفته و با کنار گذاشتن شعار‌های خود و برداشتن نقاب از چهره، علیه آن‌ها شایعه‌سازی می‌کنند.

اما مشکل اینجاست که همچون گذشته، از سناریو‌های ناشیانه استفاده می‌کنند.

در سناریوی جدید و پس از پخش گزارش‌های روشنگرانه درباره اغتشاشات و فتنه‌های دشمن در ایران از صداوسیما، مجرمان امنیتی به یکباره متوجه شده‌اند که خبرنگاران باسابقه تلویزیون همچون خانم «آمنه سادات ذبیح پور» در ماه‌های گذشته در اتاق بازجویی آن‌ها حضور داشته‌اند!

هنوز این رسانه‌ها و فعالان اپوزیسیون نگفته‌اند که چرا با این فاصله زیاد زمانی یادشان افتاده و قبلا این به اصطلاح افشاگری را انجام نداده‌اند؟!

news takhrib

ماجرا وقتی چندش‌آورتر می‌شود که همزمان با ادعای همکاری خبرنگار صداوسیما با وزارت اطلاعات، عکس یک بانوی پلیس را به‌عنوان تصویر این خانم خبرنگار جا زده و در حجم وسیع منتشر می‌کنند.

در حالی که با یک جستجوی ساده می‌توان دریافت که این تصویر مربوط به سال ۱۳۹۳ و "کنفرانس بین‌المللی پلیس زن در پاکستان" است و اتفاقا در سال ۱۳۹۲، از خانم ذبیح پور به عنوان خبرنگاران فعال در حوزه دولت، تقدیر شده بود.

در سال ۱۳۹۳ بیش از ۸۰۰ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ایران با امضای طوماری، برای حضور در غزه و پوشش مظلومیت مردم فلسطین اعلام آمادگی کردند که نام آمنه سادات ذبیح پور نیز در میان آن‌ها وجود دارد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group