جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فیلم «23 نفر» حکایت نوجوانانی است که مردانه پای دفاعی مقدس ایستادند و سرهای پهلوانان عالم به پیشگاهشان خم شد، بوق‌های تبلیغاتی غرب و سیاست‌بازی سیاست‌بازان دنیا ایشان را مغلوب نکرد و این بیست‌وسه نفر، مشتی نشانه خروار تربیت انقلابی مکتب ولایت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام ناشدنی است که هرچه در اعماق معرفتی آن کند و کاو شود باز هم یاقوت و الماس‌هایی یافت می‌شود که چشم دنیای مدرن را خیره کرده و مناره‌هایی می‌سازد از ایثار و فداکاری که ارزش‌های انسانی و اخلاقی ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

مکتب دفاع مقدس، فارغ‌التحصیلانی دارد که شاید به‌ حساب عقل ابزارگرا و ظاهربین، حتی به سن قانونی هم نرسیده باشند اما این نگارهای مردم ما و گل‌های بوستان انقلاب اسلامی، یک‌شبه ره صدساله پیموده‌اند و خردهای خردمندان را به چالش کشیده‌اند که شنیده‌ها را پیموده و خیالات را دیده‌اند.

فیلم «بیست‌وسه نفر» حکایت نوجوانانی است که مردانه پای دفاعی مقدس ایستادند و سرهای پهلوانان عالم به پیشگاهشان خم شد، بوق‌های تبلیغاتی غرب و سیاست‌بازی سیاست‌بازان دنیا ایشان را مغلوب نکرد و مصداق این روایت شدند که «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر» و این بیست‌وسه نفر، مشتی نشانه خروار تربیت انقلابی مکتب ولایت است.

«بیست‌وسه نفر» را باید خانوادگی دید و از لحظات شیرین تلخی‌های جنگ لذت برد و از شادی، گریست و این گنجینه ارزشمند تربیت اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس را نسل به نسل منتقل کنیم تا بدانیم نظام شکوهمند اسلامی و امنیت و آرامش آن، مرهون چه کسانی است.

در ادامه برنامه سینماهای نصفی از جهان را خواهیم داشت تا بدانیم و بتوانیم به آغاز زمستان خود، رنگ فرهنگ و هنر بپاشیم.

پردیس سینما ساحل

پردیس سینما ساحل با اکران فیلم‌های «مطرب»، «هزارتو» و «منطقه پروازممنوع»، «مشت آخر»، «چشم و گوش بسته»، «بنیامین»، «جان دار»، «آشفتگی» و «23 نفر» فیلم‌های «سونامی» و «داستان آخر» از ساعت 10 الی 23:59 میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم است.

پردیس سینمایی چهارباغ

همچنین پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «منطقه پروازممنوع»، «آشفتگی»، «بنیامین»، «چشم و گوش بسته»، «سمفونی نهم» و «مطرب»، «مشت آخر»، «جان دار»، «سونامی» و «23 نفر» را بر روی پرده‌های نقره‌ای خود از ساعت 10:15 تا ساعت 22:59 به نمایش می‌گذارد.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

پردیس سینمایی سیتی سنتر علاوه فیلم‌های «مطرب»، «چشم و گوش بسته»،، «مشت آخر»، «بنیامین»، «هزارتو»، «جان دار»، «آخرین داستان»، «منطقه پروازممنوع» و «23 نفر» که با پردیس سینماهای ساحل و خانواده مشترک است، اکران فیلم‌های «خداحافظ دختر شیرازی»، «تورنادو» و «زیر نظر» را در کارنامه نمایش این هفته خود به ثبت رسانده، همچنین این پردیس سینمایی در بخش حوزه هنر و تجربه به اکران «اعتراض وارد نیست-بی سرزمین‌تر از باد» و «گندم» پرداخته است، قابل‌ذکر است، اکران‌های پردیس سینمایی سیتی سنتر از ساعت 10:30 آغاز و تا ساعت 23:50 ادامه خواهد داشت.

سینماهای فلسطین و سپاهان

6 فیلم با عنوان‌های «چشم و گوش بسته»، «مطرب»، «23 نفر»، «منطقه پرواز ممنوع» و «جاندار» و «هزارتو» بر روی پرده سینما سپاهان به تصویر درمی‌آیند؛ این سینما از ساعت 10 الی 23 میزبان علاقه‌مندان به سینما است، همچنین در این هفته سینما فلسطین نیز فیلم‌های «مطرب» و «منطقه پروازممنوع» و «چشم و گوش بسته» را از ساعت 10:30 تا 22 اکران می‌کند؛ گفتنی است این فیلم‌ها هر کدام در سانس‌های مختلف بر روی پرده خواهند رفت.

سینما قدس

«مطرب»، «زیر نظر» و «چشم و گوش بسته» اکران‌های این هفته در سینما قدس اصفهان خواهد بود، این سینما از ساعت 10 الی 23 میزبان علاقه‌مندان به هنر سینما خواهد بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group