شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

دادستان بوشهر گفت: تعداد هشت نفر از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس دستگیر و پس از تفهیم اتهام در خصوص اختلاس برای بازجویی در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند. 

به گزارش دیارجنوب علی حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اختلاس صورت گرفته در شهرداری بوشهر اظهار داشت: روز سوم دی‌ماه بر اساس دستور قضایی تعداد هشت نفر از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس دستگیر و پس از تفهیم اتهام در خصوص اختلاس برای بازجویی در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند.
دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر بابیان اینکه پرونده در شعبه هفتم دادگستری بوشهر تشکیل‌شده است، گفت: این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و در حال حاضر نمی‌توان اسامی را اعلام نمود.

shahrdari booshehr
حسن‌پور در خصوص شایعه دستگیری شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر، بیان کرد: این مطالب شایعه‌ای بیش نیست و هنوز نمی‌توان درباره این موضوعات اظهارنظر کرد؛ مردم از گمانه زنی‌ها پرهیز کنند و نتیجه نهایی از سوی دستگاه قضایی اعلام می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر بابیان اینکه اختلاس صورت گرفته مشخص نشده، گفت: دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد خط قرمزی ندارد و در هر دستگاه یا نهادی فسادی وجود داشته باشد، دستگاه قضایی ورود پیدا می‌کند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group