جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دختر جوانی که به خاطر سرقت طلاجات، مادربزرگ خود را به قتل رسانیده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس استان دستگیر شد.

به گزارش تابناک ، به نقل از پایگاه خبری پلیس سید نورالدین حسینی اظهار کرد: در یکی از روز‌های مرداد ماه امسال گزارشی از قتل خانمی سالخورده در یکی از محله‌های شهر اراک به پلیس اعلام و با حضور کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، تحقیقاتی تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.
وی افزود: در مراحل تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که مقداری طلاجات و کارت‌های بانکی از منزل فرد مقتول سرقت شده و سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از بستگان نزدیک فرد مقتول در این قتل به دست آمد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده، سرانجام اسناد و مدارک لازم در دست داشتن نوه فرد مقتول در ارتکاب قتل به دست آمد و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، وی در عملیاتی دستگیر شد.
حسینی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس به این قتل اعتراف کرد و اذعان داشت که در حال سرقت مقداری طلاجات از منزل مادربزرگش بوده که او متوجه شده و به خاطر سرپوش گذاشتن به این سرقت، مادربزرگش را به قتل می‌رساند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: فرد قاتل با تکمیل تحقیقات پلیس برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group