جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

درگیری‌های صورت گرفته هنگام دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا دست کم ۶۰ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش ۲۰ minutos.es، از خدمات اورژانس پزشکی حاکی است تعداد مجروحان درگیری‌ها در نزدیکی ورزشگاه نوکمپ در جریان بازی بارسلونا و رئال مادرید به حداقل ۶۰ نفر رسید.
نزدیکی ورزشگاه نوکمپ بارسلونا سطل‌های زباله را به آتش کشیدند و با پلیس درگیر شدند.
۶۰ نفر به اورژانس مراجعه کردند که دو نفر از آن‌ها با شکستگی همراه بودند. ۱۳ نفر باید به مراکز درمانی تحویل داده می‌شدند. همچنین گزارش شده است که دو افسر پلیس به شدت مجروح شده اند و ۵۳ پلیس دیگر متحمل مصدومیت جزئی شده اند.
پیش از این تعداد مصدومان ۴۶ نفر گزارش شده بود.
روز چهارشنبه حدود پنج هزار هوادار استقلال کاتالونیا دور هم جمع شدند تا به طور مسالمت آمیز به زندانی شدن رهبران جدایی طلب این ایالت اعتراض کنند.
بازی بین دو تیم برتر اسپانیا بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد. با این حال، با انجام مسابقه، معترضان با هواداران افراطی بارسا و سپس با پلیس درگیری شدند و سطل‌های زباله را آتش زدند. پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان به زور متوسل شد و از گلوله‌های پلاستیکی علیه معترضان استفاده کرد.
دود و بوی آتش سوزی در ۲۰ دقیقه پایانی بازی به درون استادیوم رسید. مسئولان ورزشگاه از طریق بلندگو از هواداران خواستند که به دلیل مسائل امنیتی فقط از طریق یک طرف زمین از ورزشگاه خارج شوند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group