پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

شهردار عالی‌شهر گفت: زندگی شهروند 36 ساله این شهر و مادرش که حدود 60 سال سن دارد، در سرویس بهداشتی صحت ندارد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بوشهر، صبح امروز تصویر و کلیپ کوتاهی با عنوان «زندگی خانواده‌ای در سرویس بهداشتی پارک شهر عالی‌شهر» از توابع شهرستان بوشهر، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را به سرعت درنوردید و باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شد.

مهدی قایدی در گفتگو با خبرنگار فارس در در خصوص کلیپ منتشر شده زندگی خانواده ای در شهر عالی شهر اظهار داشت: زندگی شهروند 36 ساله این شهر و مادرش که حدود 60 سال سن دارد، در سرویس بهداشتی صحت نداشته و وی این دو شهروند در پارک شهدا گمنام این شهر اسکان داشته اند.

live in wc

شهردار عالی شهر ابراز کرد: چندین نوبت از سوی خیران و مسؤولان خانه‌هایی برای سکونت این فرد پیشنهادشده ولی همواره اصرار بر زندگی در مسکن اختصاصی به نام خود دارد.

قائدی بابیان اینکه در چند نوبت نیز برای اسکان، این خانواده دوری فاصله خانه از سرویس بهداشتی را بهانه کرده و حاضر به سکونت در خانه نشده است، تصریح کرد: در یک مقطع نیز صاحب یک باغ در حومه عالی شهر پیشنهاد اسکان همراه با سرایداری باغ را به فرد موردنظر داد، ولی وی امتناع کرده و گفته در صورت اجاره باغ به‌صورت کامل حاضر به اسکان یافتن در آن هستم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group