چهارشنبه 29 فروردين 1403 | Wednesday 17 April 2024

رییس اتاق اصناف شهرستان دیر گفت: با پیگیری و برنامه ریزی اکنون در توزیع سیلندر گاز مایع در شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم می توانند این کالا را از عاملان توزیع دریافت کنند.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا آذرگون روز یکشنبه افزود: در حال حاضر هشت عامل فعال در شهرهای دیر، بردخون، بردستان، آبدان و دوراهک یک روز در میان 950 سیلندر گازمایع بین مردم توزیع می کنند.
وی گفت: بازرس های اتاق اصناف با گشت های مشترک بصورت مستمر بازار را تحت نظارت خود قرارداده اند و با هرگونه تخلف و گران فروشی بشدت برخورد خواهد شد.
رییس اتاق اصناف شهرستان دیراظهار داشت: قیمت ها اکنون در بازار ثابت نگه داشته شده و گشت های مشترک و ایجاد کانکس نظارتی در مرکز شهر دیر قیمت ها را کنترل و نظارت دارند و اگر تخلفی مشاهده شود با تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی خواهد شد.
وی با اشاره به توزیع شکر بازرگانی گفت: شکربازرگانی به مقدار 33 تن بین مردم درحال توزیع است و سهیمه بنزین تاکسی تلفنی ها هم با تشکیل275 راننده مشغول به کار در سامانه تهران ثبت شده و در حال پیگیری سهمیه بنزین آنان هستیم.
آذرگون در رابطه با آرد نانوایی ها افزود: در فصل زمستان به دلیل افزایش مهاجر و کارگران در مناطق کشاورزی 20 تن آرد مازاد از سازمان غله استان دریافت و بین نانوایی های این مناطق توزیع شده است.
وی یادآورشد: همشهریان هرگونه مشاهده تخلف را با سامانه 124 و 135 اطلاع دهند تا دراسرع وقت به شکایت آنان رسیدگی شود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group