شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تیم امیدگناوه در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور توانست با نتیجه پنج بر دو شهرداری فومن را شکست دهد.

به گزارش دیارجنوب، در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور عصر امروز امید گناوه در ورزشگاه شهید سراجی این شهر به مصاف تیم شهرداری فومن رفت.
در دقایق ابتدایی نیمه اول با یک ارسال از نقطه کرنر و شوت از داخل محوطه جریمه، علی‌اکبر رضایی تیم امید را پیش انداخت تا امیدگناوه نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رساند.
با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۰ این دیدار با پاس توی عمق، بابک عبدالله زاده صاحب موقعیت تک به تک شد که با یک شوت دروازه شهرداری فومن را فرو ریخت.
با حملات پرتعداد امید گناوه در دقیقه ۶۵، روی ارسال از جناح چپ و شوت تک ضرب مهرداد میری گل سوم امید به ثمر رسید. ۱۰ دقیقه بعد از گل سوم این بازی، روی غفلت دفاع امید و ارسال از جناح راست و ضربه بازیکن شهرداری فومن، نماینده فومن توانست اولین گل خود را وارد دروازه امید کند.
در دقیقه ۸۱ بازی، محمدحسن برفی بازیکن بومی و کاپیتان تیم امیدگناوه با فرار خود امید را صاحب یک پنالتی کرد که حمید غلامی این پنالتی را تبدیل به گل کرد. پنج دقیقه بعد از آن، دقیقه ۸۶ بازی بازیکنان تیم شهرداری فومن به عملکرد داور روی صحنه‌ای اعتراض داشتند که منجر به درگیری با داور این دیدار شد که در نهایت بازیکن فومن از زمین اخراج شد و برای دقایقی سرمربی فومن تیم خود را کنار زمین نگه داشت که در نهایت از تصمیم خود منصرف شد و بازی ادامه پیدا کرد.
در ادامه بازی و درحالی‌که تیم امید گناوه چشم به ضدحملات دوخته بود، با فرار محمدحسن برفی از وسط زمین تا محوطه جریمه حریف، خود را در موقعیت تک به تک قرار داد که در نهایت با یک ضربه زیبا توپ را وارد دروازه نماینده فومن کرد.
چند دقیقه بعد از گل امید، شهرداری فومن نیز روی غفلت و بی‌توجهی وعدم پوشش مناسب بازیکنان خط دفاع امید، توانست گل دوم خود را به ثمر رساند که در نهایت این دیدار با نتیجه پنج بر دو به نفع امید به پایان رسید تا شاید تماشاگران گناوه باز هم بعد از چندناکامی، با فوتبال و ورزشگاه شهید سراجی آشتی کنند.
در طول این مسابقه حسین عبدالهی، علیرضا سلمانپور و علی‌اصغر کلانتری از کادر امیدگناوه مورد تشویق شدید تماشاگران قرار گرفتند.
به گزارش فارس، با برد امروز امیدگناوه توانست با ۱۵ امتیاز از رده دوازدهم جدول به رده هشتم صعود کند و شهرداری فومن نیز با چهار امتیاز همچنان در رده آخر جدول باقی بماند. با پایان نیم فصل باید دید آیا در نیم فصل دوم امیدگناوه و شاگردان علی‌اصغرکلانتری برای بقا خواهند جنگید یا برای صعود؟/فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group