جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندارکنگان گفت: از شهروندان درخواست داریم که نسبت به هشدارهای پلیس در جاده‌ها و مناطق مختلف شهرستان توجه کنند و با آن‌ها همکاری کنند.

به گزارش دیارجنوب، سیدعلی‌پاک‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران، اظهار داشت: باتوجه به اعلام هواشناسی بارش‌ها تا دوشنبه و سه شنبه ادامه دارند، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل را داشته باشند و در این چند رور ادارات حتما کشیک داشته باشند و خالی نباشند.
فرماندار شهرستان کنگان افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اداره آب، برق، گاز و مخابرات آمادگی کامل را برای حوادث احتمالی داشته باشند و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تمام لحظات آمادگی کامل را داشته باشند و در ادارات خود حاضر باشند.
وی ادامه داد: تیم‌های امدادی هلال‌احمر و دستگاه‌هایی که دارای ماشین‌آلات حمل‌ونقل هستند و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سعی کنند ماشین‌های خود را در یک نقطه مستقر سازند و آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کنگان گفت: دهیاران با هماهنگی شهرداری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه‌ریزی خوب و مناسبی داشته باشند تا در روستاها شاهد خسارتی نباشیم.
وی بیان کرد: ادارات شیلات و دریابانی اجازه تردد به قایق‌ها و جت‌اسکی ندهند و از این کار جلوگیری کنند و همچنین بر خروج شناورها نظارت جدی داشته باشند.
پاک‌نژاد تاکید کرد: مردم از تردد و نزدیکی به مناطق حادثه‌خیز از جمله دره‌ها و دریاها خودداری کنند و ادارات شهرداری‌ها، منابع آب و اداره راهداری و حمل‌ونقل نیز بر این امر مهم نظارت جدی داشته باشند.
وی افزود: حوزه‌های آبخیز بالا دست مورد نظارت قرار گیرند و همچنین از شهروندان درخواست داریم که نسبت به هشدارهای پلیس در جاده‌ها و مناطق مختلف شهرستان توجه کنند و با آن‌ها همکاری کنند.
فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر توجه آموزش‌وپرورش به امنیت دانش‌آموزان، گفت: باتوجه به اعلام هواشناسی تمامی مدارس شهرستان کنگان در روز دوشنبه در تمامی مقاطع تعطیل است و در مورد روزهای سه شنبه و چهارشنبه تصمیم گیری می‌شود و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی مطرح کرد: جهادکشاورزی هماهنگی لازم با کشاورزان را داشته باشد و در مورد اوضاع جوی به آن‌ها اطلاع‌رسانی دقیق شود و همچنین نقاط حادثه‌خیز در شهرستان با همکاری پلیس راهور بررسی شود.
پاک‌نژاد ادامه داد: بیمارستان‌، هلال‌احمر و شبکه بهداشت‌ودرمان آمادگی لازم را جهت خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند و همچنین اداره ورزش و جوانان نیز آمادگی داشته باشد تا از ظرفیت سالن‌های ورزشی برای اسکان استفاده شود. /فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group