چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در نشست مدیران و نخبگان رسانه نقش مهم رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مطرح کرد.

به گزارش دیارجنوب، رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: رسانه ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعیین سبک زنی مردم دارند.

neshaste resane farmade sepah 1
عبدالله نجفی در خصوص انتظارات مقام معظم رهبری از رسانه ها بیان داشت: مقام معظم رهبری در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ های ناب اسلامی از ما انتظاراتی دارند که در متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره ای بسیار ظریف کرده اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران شهید، اقدامات و برنامه هایی را که کمیته های رسانه تاکنون انجام داده را برشمرد و گفت: تشکیل کمیته های رسانه مکتوب و مجازی به همت اصحاب رسانه و برگزاری جلسات به صورت مکرر، تشکیل کارگروه اطلاع رسانی به همت دکتر جشنی پور و با همکاری خبرگزاری ها و هفته نامه های استان،تشکیل کارگروه پرونده ویژه شهدا به همت آقای هوشمند، راه اندازی پرتال جامع شهدای استان با عنوان حماسه سازان، برگزاری نشست های مدیران رسانه با موضوع خاص کنگره ملی شهدا از ابتدای سالجاری تاکنون، راه اندازی صفحات و ستون های ویژه شهدا با عنوان حماسه سازان در خبرگزاری ها، پایگاه های باستانی و رسانه های مکتوب همچون پیام عسلویه، نخل جنوب و....، مشارکت و همراهی نزدیک با کمیته های ارتباطات و تولیدات رسانه ای و کمیته فرهنگی و هنری با همت آقای ناظر، تولید محتوای مرتبط با شهدا و حمایت از آثار فاخر، موشن گرافی ، پادکست های صوتی از آثار ایمان زند از جمله برنامه هایی است که امید داریم با روند خوبی در این فرصت باقی مانده به اتمام برسد.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر در پایان از آقای ناظر در مجموعه صداو سیما و کمیته ارتباطات،آقای کاظمی در مجموعه روابط عمومی استانداری، فاطمه کرم پور مسئول اداره کل ارشاد اسلامی بوشهر و همه کسانی که در تنگستان، دشتستان، دیر و کنگان در برپایی یادواره ها همکاری داشتند تشکر نمود.

گفتنی است در این نشست از تابلوی شهید عبدالحسین حمایتی و پادکست های صوتی با عنوان "حاج عمران" کاری از پیمان زند رونمایی شد و از سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق بوشهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group