پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در نشست با مدیران و نخبگان رسانه، تداوم انقلاب اسلامی را در گرو پایداری فرهنگ شهدا و چاپ ۷۲ جلد کتاب شهدا را مطرح کرد.

به گزارش دیارجنوب فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در این نشست اظهار داشت: کنگره شهدای هر استان هر ۱۰ سال یکبار برگزار می شود که امسال شاهد برگزاری آن در استان بوشهر خواهیم بود.

سردار رزمجو تصریح کرد: رسانه ها یکی از شمشیرهای برنده و با نفوذ هر جامعه ای هستند که با اقدامات خود در عرصه های مختلف نقش بسزایی در کیفیت و کمیت سازی هر برنامه ای دارند.

وی اضافه کرد: هر کار بزرگی با هر کیفیتی انجام شود اگر خوب منعکس نشود میزان اثر بخشی و نتیجه کار خوب نخواهد بود.
سردار رزمجو با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر بیان داشت: انعکاس دادن این کنگره از اهمیت بالایی برخورداراست و مورد علاقه مردم و اصحاب رسانه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: پایداری فرهنگ شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی است و در هرعرصهای نقش خون شهدا در موفقیت آن به خوبی قابل مشاهده است و نقش قلم فرسایی رسانه ها را در انعکاس این موضوع به خوبی دیده ایم.

neshaste resane farmade sepah 1

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: حدود 2 سال است که کارهای اجرایی کنگره سرداران و 2121 شهید در حال انجام است و با اقدامات انجام شده در حال آماده شدن کنگره هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون 8 برنامه یادواره شهدا در شهرستانها اجرا شده است.

سردار رزمجو بیان داشت: نصب تصاویر شهدا در میادین و بلوارهای اکثر شهرهای استان، بازسازی تابلوهای شهدا در کوچه های هر شهر و روستا، اجرای پروژه های محرومیت زدایی، برگزاری کارگاه آموزشگاه شهدا در عسلویه، یادواره های قشری، جلسه با اصحاب رسانه، شورای تامین استان و نویسندگان، چاپ 72 جلد کتاب در خصوص شهدا توسط کمیته تایید محتوا، برگزاری جشنواره مقاله هاو ارسال 200 مقاله به دبیرخانه،تهیه آلبوم شهدا، آرشیو پرونده همایش ها، ثبت و ضبط فرماندهان دفاع مقدس، در بحث هنر تشکیل گروه های سرود در اکثر شهرها، برگزاری برنامه های شعر دفاع مقدس، راه اندازی سایت حماسه سازان در فضای مجازی، اختصاص یک صفحه به کنگره شهدا در نشریات استان، یک لوح یکنواخت با متن برای 2121 شهید استان، همکاری کمیته ورزش نیز از ابتدای سال تا کنون و یادواره شهدای نیروی دریایی از جمله برنامه هایی است که تا کنون انجام شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group