سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

طی مراسمی با حضور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و معاونین ستاد و روسای گمرکات استان بوشهر آقای علی اسماعیل پور به عنوان معاون امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) معرفی شد .

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، در این مراسم ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: تمامی مجموعه گمرک بوشهر با بسیج همگانی در طول تمامی ایام هفته و حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمت شبانه روزی به ورود کالاهای اساسی به کشورمی باشد.

بهروز قره بیگی با اشاره به پهلوگیری کشتی 10 هزار تنی برنج در بندر بوشهر اظهار داشت: حدود شش سال می باشد که کالاهای اساسی از گمرک بوشهر وارد کشور نشده بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان ، دولت بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را از گمرکات استان بوشهر ترخیص خواهد کرد.

gomrok javan 1

وی اظهار داشت: در همین راستا گمرک در کمترین زمان ممکن و با اختصاص حداکثری تسهیلات گمرکی و به صورت شبانه روزی نسبت به خروج و ترخیص کالا اقدام خواهد نمود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر تکریم تجار و بازرگانان را سرلوحه فعالیتهای گمرک عنوان کرد و گفت: مردمداری ، رونق تجارت و سلامت اداری از موارد می باشد که همواره در گمرک مورد تاکید قرار گرفته است.

gomrok javan 1

قره بیگی تاکید کرد: اعتبار وجایگاه گمرک با همیاری و همکاری تجار و بازرگانان ارتقاء پیدا خواهد کرد، که امیداوریم با ایجاد این تعامل و همکاری زمینه رونق بیش از پیش گمرک بوشهر و توسعه تجارت در استان فراهم گردد.

وی اضافه کرد: هم اکنون 60 درصد از امور در استان مربوط به حوزه خدمات و تجارت می باشد که نشان دهنده حساسیت کار در گمرک می باشد.

gomrok javan 1

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر رونق اقتصادی استان را در گروه تقویت صادرات عنوان کرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در بخش رونق تولید می باشد تسریع و تسهیل در صادرات می باشد که گمرک با ایجاد بسته تشویقی صادرات زمینه این مهم را فراهم نموده است.

قره بیگی به معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر اشاره کرد و گفت: آقای علی اسماعیل پور از نیروهای جوان ، بومی ، متعهد و ارزشی در گمرک بوشهر می باشد که علیرغم جوانی از تجربه بالایی در گمرک برخوردار است.

gomrok javan 1

وی افزود: اشرافیت ایشان به قوانین گمرکی ، سلامت کاری و همچنین تعهد بالای کاری و پیگیری های فراوان ایشان از مهمترین مزیتهایی می باشد که موجب شده تا ایشان به عنوان معاونت امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی گردد.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی معاون توسعه و مدیریت گمرک جمهوری اسلامی ایران آقای علی اسماعیل پور به عنوان معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی گردید. گفتنی است علی اسماعیل پور متولد 1360 در شهرستان دشتی می باشد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group