سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

ستاره لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در دیدار برابر وردربرمن در جایگاه سوم برترین گلزنان تاریخ بوندسلیگا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی در دیدار برابر وردربرمن درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند. بایرن مونیخ در این بازی با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و لواندوفسکی با زدن دو گل در رقم خوردن این پیروزی پر گل نقش داشت.

لواندوفسکی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل های خود را در بوندسلیگا به عدد 220 رساند تا در کنار یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن در رده سوم بهترین گلزن‌های تاریخ بوندسلیگا قرار گیرد.

هاینکس اسطوره بایرن در 369 بازی توانست 220 گل به ثمر برساند این درحالی است که لواندوفسکی در 305 دیدار توانسته که به رکورد 220 گل برسد.

بهترین گلزن تاریخ بوندسلیگا گرت مولر بمب افکن ژرمن ها است که توانست در 427 بازی 365 گل به ثمر برساند که بسیار بعید است بازیکنی بتواند به این رکورد برسد.

در رده دوم هم کلاوس فیشر اسطوره باشگاه شالکه قرار دارد که توانست در 535 دیدار 268 گل به ثمر برساند و لواندوفسکی با رکورد او تنها 48 گل اختلاف دارد و به نظر می رسد که اگر در بایرن بماند به راحتی به این رکورد می رسد.

لواندوفسکی بهترین فصل حضور خود در بایرن را تجربه می‌کند و توانسته در 15 بازی در فصل جاری 18 گل به ثمر برساند و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group