سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

با برگزاری 8 مسابقه از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بهترین های این هفته از مسابقات مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر با برگزاری 8 مسابقه پیگیری شد که در پایان این هفته استقلال با برتری خانگی مقابل شاهین در صدر جدول قرار گرفت و البته سپاهان، پرسپولیس و نفت آبادان با برتری مقابل رقبای خود در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

نتایج هفته پانزدهم در یک نگاه:

نساجی مازندران 0 - 0 شهر خودرو
تراکتور 1 - 0 فولاد
سپاهان 2 - 0 پیکان
سایپا 0 - 2 پرسپولیس
پارس جنوبی جم 1 - 1 نفت‌ مسجدسلیمان
گل گهرسیرجان 0 - 0 ذوب آهن
صنعت نفت آبادان 1 - 0 ماشین‌سازی‌تبریز
استقلال 4 - 1 شاهین شهرداری‌بوشهر

تیم هفته: استقلال

استقلالِ بدون سرمربی و مدیرعامل در این هفته پرگل ترین بازی مسابقات هفته پانزدهم را رقم زد و در حالی که شاید پیش بینی می شد این تیم به دلیل مشکلاتی که در 10 روز اخیر داشته مقابل شاهین به مشکل بخورد اما یک پیروزی پرگل را به هوادارانش هدیه کرد. این تیم با برد مقابل شاهین که چند هفته ای نباخته بود به صدر جدول برگشت تا تنها تیم بدون مربی باشد که روی گام موفقیت حرکت کرده است.

بازیکن هفته: مهدی قائدی

مهاجم جوان و احیا شده استقلال در این فصل، در بازی با شاهین بوشهر باز هم عملکرد درخشانی داشت و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل به دیاباته مقدمات برد پرگل تیمش را فراهم کرد. قائدی با گلی که روز گذشته زد با 8 گل صدرنشین جدول گلزنان شد ضمن آنکه این بازیکن در حال حاضر با 5 پاس گل، آقای پاس گل لیگ نیز هست.

مربی هفته: گابریل کالدرون

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از انتقادات هفته های ابتدایی و البته شکست خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان به یکباره تیمش را متحول کرد و در سه بازی متوالی برد با پرسپولیس را تجربه کرد تا سرخپوشان فقط به واسطه تفاضل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار بگیرند. البته پرسپولیس یک بازی کمتر از استقلال داشته و هنوز فرصت دارد تا به صدر جدول برگردد.

ناکام هفته:ابراهیم صادقی

سرمربی سایپا چندین هفته است که روی ریل ناکامی قرار دارد و نتوانسته با نارنجی پوشان به موفقیت برسد. صادقی روز گذشته در شرایطی با تیمش مقابل پرسپولیس متحمل شکست خانگی شد که سایپا از 15 بازی تنها 11 امتیاز در جدول دارد و شاید در نیم فصل دوم با این رویه دچار مشکل شود.

بازی هفته: استقلال و شاهین

دیدار تیم صدرجدول و تیم آخر جدول با 5 گل جذاب ترین بازی هفته بود. در این هفته جدال نساجی و شهر خودرو هم صحنه های زیبا داشت اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. در بازی استقلال و شاهین 5 گل ردو بدل شد اما هم شاهینی ها چند فرصت دیگر برای گلزنی داشتند و هم استقلالی ها دقت کافی را برای زدن گلهای بیشتر به خرج ندادند.

گلزنان برتر:

8 گل
مهدی قائدی (استقلال)

7 گل
شیخ دیاباته (استقلال)
عیسی آل کثیر (صنعت نفت آبادان)
شهریار مغانلو (پیکان)

6 گل
احمد رضا زنده روح (ماشین‌سازی‌تبریز)
حسین مالکی (شاهین شهرداری‌بوشهر)
مهدی ترابی (پرسپولیس)

5 گل
محمد نوری (پارس جنوبی جم)
امیرارسلان مطهری (ذوب آهن)
علی علیپور (پرسپولیس)
فراز امامعلی (پیکان)

جدول لیگ برتر:

leage bartar jadval 5

استان بوشهر

Template Design:Dima Group