سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت: ۲ بیمار مراجعه کننده که کیک حاوی قرص مصرف کرده بودند، در این بیمارستان خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش دیارجنوب، خشایار وطن خواه روز شنبه افزود: این ۲ بیمار صبح امروز به اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه مراجعه و ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این ۲ بیمار با نظر پزشک چند ساعت تحت درمان بودند و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: از شب گذشته تاکنون ۲ مورد کیک حاوی قرص در روستای هاله شهر بیدخون از سوی شهروندان مشاهده شد و برای تشخیص نوع قرص از سوی مسوولان به مرکز بهداشت ارسال شدند.
جاسم زارعی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع مشکوکی در کیک‌ها با سامانه ١٩٠، مراکز جامع سلامت شهری و یا خانه های بهداشت روستایی گزارش دهند و نمونه‌های کیک‌ها را نیز با خود به همراه داشته باشند.
وی گفت: شهروندان از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند و از هرگونه خرید از دست‌فروشان خودداری کنند.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت: منشا کیک‌های حاوی قرص تا حدی مشخص شده و پیگیری‌ها ادامه دارد و در یکی از کشورهای همسایه نیز این مورد دیده شده است.
ایرج حریرچی افزود: در مورد این کیک ها مشخص شده که در هیچ کارخانه یا شرکت توزیع کیک این اتفاق رخ نداده و امکان ندارد در فرایند پخت کیک در حرارت بالا قرص ها سالم بماند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group