جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

جشن 18 سالگی موسسه دارالاکرام با حضور جمعی از مسئولین و نهادهای شریک در امور خیر در بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این مراسم روز پنج شنبه21 آذر ماه با حضور مسئولین، خیرین، مدرسین، بانیان خیر، مادران سرپرست خانواده و فرزندان دانش آموزان تحت پوشش در سالن همایش سازمان تامین اجتماعی شعبه 2 بوشهر برگزار شد.
مدیریت و مسئول موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل بوشهر در این مراسم، اظهار داشت: موسسه دارالاکرام در سال 1380 در تهران توسط تعدادی از انسانهای برجسته همچون خانم بدر الملوک امام که پایه گذار خیریه ها در ایران هستند و بنام مادر خیریه علی ایران شناخته شده اند و دیگری آقای جلیلیان که پایه گذار خیر و یاری به مردم و همنوعان خود هستند.

jashne darolekram 1

غلامحسین کروبی اضافه کرد: موسسه دارالاکرام هیچ گونه فعالیت تجاری اقتصادی ندارد و فقط حامیانی هستند که خیرخواهانه همیار و مدرس می شوند.
وی خاطرنشان کرد: ۵ هزار دانش آموز با معدل بالا تحت پوشش این موسسه هستند که در سطح دبیرستان، دبستان و متوسطه اول مشغول تحصیل می باشند و بنا به شایستگی تحصیلاتی دانش آموزانی که با سرپرستی ما اداره می شوند مورد توجه موسسه قرار گرفته و از لحاظ مالی و تحصیلی حمایت می شوند.

مسئول و مدیریت موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل بوشهر بیان داشت: حدود 120 نفر دانش آموز تحت پوشش موسسه قرار دارند که از لحاظ شرایط تحصیلی مورد حمایت و رشد قرار می گیرند.

کروبی افزود: فاطمه بهزادی از دانش آموزانی است که با وجود نابینایی مطلق از بدو تولد، با تمام توان تلاش کرده و در بین دانش اموزان بینا در دبیرستان تیزهوشان و استعدادهای درخشان نفر اول است و با وجود نابینایی، حافظ قرآن، قاری و مترجم زبان انگلیسی می باشد.

سازمانهای مردم نهاد در حوزه سلامت که با مدیریت جناب آقای عبدالهی ست، بزرگترین کارشان ، مشارکت با موسسات خیریه ست. سازمانهای مردم نهاد زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و با هماهنگی انها فعالیت های خیرخواهانه صورت میگیرد.

مدیر سازمانهای مردم نهاد و موسسات خیریه سلامت بیان داشت: کار خیر اثر بسیار ماندگاری است هر چند کوچک باشد و هر قدمی که در جهت امور خیر برداشته شود، علاوه بر اجر معنوی، بازخورد آن در موفقیت ها و سلامتی چشمگیر و بارز است.

آقای عبداللهی اضافه کرد:هدف ما خدمت گذاری به همنوعان ماست و تشویق کسانی که مایلند در این راه قدم گذاشته و یاری گر باشند.

گفتنی است در پایان این برنامه توسط مدیریت موسسه دارالاکرام از مسئولین و نهادهای شریک در امور خیر و رسانه ها تقدیر بعمل آمد.

jashne darolekram 1jashne darolekram 1jashne darolekram 1jashne darolekram 1jashne darolekram 1jashne darolekram 1jashne darolekram 1jashne darolekram 1jashne darolekram 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group