پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم در امتیازگیری تاکنون انتظارها را برآورده نکرده و در پنج مسابقه نیز از اشتباه‌های داوری متضرر شده‌است.

به گزارش دیارجنوب، فراز کمالوند روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجدسلیمان افزود: در بازی فردا نیز مقابل تیم خوب نفت مسجد سلیمان بازی داریم که می‌تواند بسیار جذاب باشد.
وی بیان کرد: نفت مسجد سلیمان مسابقات را خوب شروع و ادامه داده‌است و ما هم به اندازه‌ای که توقع داشتیم امتیاز کسب نکردیم.
کمالوند ادامه داد: کیفیت فنی بازی‌ و نوع امتیازگیری‌مان سنخیت ندارد زیرا در بازی با فولاد هم ما تیم برتر بود اما به نتیجه مطلوب نرسیدیم.
وی افزود: نمی‌خواهیم مشکلات تیم‌مان را پنهان کنیم ولی در 4 تا 5 مسابقه داوری به شدت تاثیرگذار بوده‌است.
کمالوند ادامه داد: داوری روی خوش خود را به ما نشان نداده است و ما در بسیاری از بازی از داوری ضربه خوردیم.
وی گفت: با این حال با توجه به اینکه آقای حیدری، داور بین‌المللی فوتبال ما بازی فردا را قضاوت می‌کند، امیدوارم هیچ‌کدام از دو تیم ضرر نکنند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بیان کرد: ما نیز باید یادمان باشد که همین الان هم با توجه به شرایطی که داریم، تیمی مثل نساجی با ۲۰ هزار تماشاگر ۹ هفته است نبرده و ذوب‌آهن نیز همین‌ شرایط را دارد.
کمالوند افزود: سایپا هم فکر می‌کنم ۱۱ هفته است برد نداشته‌است و من امیدوارم که با توجه به بازی خوبی که هفته گذشته با فولاد انجام دادیم، فردا یک بازی خوب مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که پیشنهادی از تیم‌های دیگر داشته‌است، گفت: چنین بحثی نیست من نه با جایی مذاکره کرده‌ام و نه این بحث وجود داشته‌است و یکسری مسائل درون تیمی است و چون دوست دارم بازیکنانم فردا با ذهنی آرام بازی کنند در نشست خبری بعد از بازی شفاف صحبت خواهم کرد.
کمالوند با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان تیمش اظهار داشت: مثل بازی‌های گذشته کاکاشویلی را به دلیل مصدومیت نداریم و بازیکن محروم هم نداریم.
وی در مورد اینکه خطر سقوط تیمش را تهدید می‌کند، گفت: اکنون در شرایطی قرار نداریم که به این چیزها فکر کنیم و تک‌تک امتیازها برای ما مهم است تا شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.
تارتار به نشست خبری نرسید
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قرار بود امروز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم شرکت کند که به دلیل دیرهنگام بودن زمان پرواز اعضای تیم نفت به عسلویه، به این نشست خبری نرسید.
پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه تختی شهرستان جم مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.
نفت مسجد سلیمان اکنون با ۲۲ امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group