سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر گفت: ایجاد جاذبه‌های توریستی و تلاش برای جذب گردشگران بیشتر، یکی از رویکردهای راهبردی برنامه‌های سال جاری بزرگداشت روز بوشهر است.

به گزارش دیارجنوب، احمد بارگاهی روز چهارشنبه در نشست کمیته تخصصی گرامیداشت هفته بوشهر افزود: برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر باید فراتر از مرزهای استان و در سطح ملی برگزار شود.
وی بیان کرد: در این ارتباط لازم است که چهره شهر نیز تغییر و شهروندان بوشهری این تغییر فضا را لمس کنند.
بارگاهی ادامه داد: سازمان فرهنگی در سال جاری به دنبال رویکرد متفاوت، بدیع و خلاقانه‌ای است که بتواند اقشار مختلف مردم و ابعاد گوناگون هنر را در برگیرد.
وی اظهارداشت:هفته بوشهر تنها مختص به یک قشر خاص از مردم نیست و شمولیت این روز باید از منظر رده‌های سنی، موقعیت شغلی، مکان زندگی، شاخه هنری همه ابعاد را در برگیرد.
بارگاهی تصریح کرد: نشست کمیته تخصصی گرامیداشت هفته بوشهر به منظور شناسایی ضعف‌ها و کاستی‌های سال‌های قبل و بهبود برنامه‌ها است که امیدواریم در برنامه‌ریزی‌های امسال لحاظ شود.
وی یادآور شد: برای بزرگداشت برنامه روز بوشهر از همه هنرمندان و فرهیختگان و شهروندان بوشهری دعوت می‌کنیم تا با آسیب شناسی برنامه‎های بزرگداشت هفته بوشهر در سال‌های گذشته آنها را تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه گرامیداشت روز بوشهر واقع درسازمان فرهنگی شهرداری تحویل دهند تا با استفاده از این نظرها و رفع نواقص احتمالی برنامه‌های متنوع و پربارتری در خور شان نام پرآوازه بوشهر برگزار کنیم.
۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر انتخاب شده است. /ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group