جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالله نجفی صبح روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: پنجمین جشنواره استانی ابوذر با نگاه به اهداف و ارزش های انقلاب و بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهرافزود: با توجه به نقش رسانه ها در آگاه سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب به جامعه، به دنبال این هستیم که سمت و سوی برگزاری جشنواره پنجم ابوذر را متمرکز بر این بیانیه سوق داده تا آثاری ماندگار و فاخر در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، عکس و موشن گرافیک تولید شود.
وی تصریح کرد: با توجه به تجربه برگزاری چهار ساله جشنواره ابوذر در سطح استان که با مشارکت خوب اصحاب رسانه همراه بوده انتظار می‌رود که در جشنواره پنجم نیز تولیدات رسانه‌ای مناسبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شود.
نجفی بیان کرد: نظرسنجی‌هایی که پس از برگزاری هر چهار جشنواره ابوذر در سنوات گذشته انجام شده نشان می‌دهد که این جشنواره نقش به سزایی در ارتقاء کیفی سطوح مختلف آثار رسانه‌ای در سطح استان بوشهر داشته است.
وی ادامه داد: افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه، ایجاد فضای رقابتی مثبت، تزریق نشاط و امید به جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات صنفی حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری از جمله اهداف و انگیزه های برگزاری جشنواره ابوذر در استان بوشهر است.
نجفی گفت: امسال نیز موضوع‌های کشوری این جشنواره شامل مسائل صنفی خبرنگاران، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع و جبهه مقدس، موضوع های آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، محرومیت زدایی و رونق تولید به مرحله داوری می‌رسد.
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری شرکت‌های توزیع برق استان بوشهر، شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر و شرکت آب منطقه ای بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر خبر داد و بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی ۱۵ دی ماه سال ۹۷ تا ۱۵ دی ماه ۹۸ (۱۵ دی مهلت پایانی ارسال آثار) را به ایمیل جشنواره به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group