چهارشنبه 29 فروردين 1403 | Wednesday 17 April 2024

فرماندار شهرستان کنگان گفت: بر اساس مُر قانون و مطابق با مدارک و مستنداتی که وجود دارد، صلاحیت داوطلبان بررسی می‌شود و هیچ فردی بدون مدرک رد نخواهد شد.

سیدعلی پاک‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان، اظهار داشت: با توجه به تعداد داوطلبان ثبت‌نامی در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر، انتخاباتی سالم و قانون‌مند با حضور حداکثری مردم در دوم اسفندماه پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان بیان داشت: بر اساس مُر قانون و مطابق با مدارک و مستنداتی که وجود دارد، صلاحیت داوطلبان بررسی می‌شود و هیچ فردی بدون مدرک رد نخواهد شد.

وی به آمار داوطلبان انتخابات از مجلس نهم تا یازدهم در حوزه جنوب استان اشاره کرد و ادامه داد: در مجلس نهم هفت نفر، در مجلس دهم 24 نفر ثبت‌نامی داشتیم که این آمار در انتخابات مجلس یازدهم تاکنون به 43 نفر رسیده که رشد قابل توجهی داشته است.

پاک‌نژاد درباره میزان تحصیلات داوطلبان مجلس یازدهم، یادآور شد: 38 نفر مدرک فوق‌لیسانس، چهار نفر دکترا و یک نفر با مدرک حوزوی ثبت‌نام کرده‌اند و سه نفر از داوطلبان فرزند شهید هستند.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه 9 هیأت اجرایی با 99 نفر عضو در حوزه انتخابیه جنوب فعال است، گفت: از این تعداد شهرستان دیر سه هیأت اجرایی و شهرستان های عسلویه،کنگان، جم هرکدام دو هیأت اجرایی دارند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group