جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از تعویض دریچه‌های کانال‌های درجه یک و دو شبکه آبیاری و زهکشی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر ، اظهار داشت: تعویض و ساخت دریچه در شبکه‌های آبیاری از اولویت‌های این شرکت در راستای بهره‌برداری مطلوب و بهینه از میزان آب موجود در کانال‌های آبیاری است که این امر به سرعت در حال انجام است.
روح‌الله محمدی اضافه کرد: این شرکت جهت تسریع در روند آبیاری و جلوگیری از هدررفت آب واحد تعمیر و نگه‌داری، نسبت به ساخت دریچه و تعویض دریچه‌های معیوب موجود در مناطق چهاربرچ، دشتی، بهرام‌آباد، قلایی، خمیسی، گروگزی و بنارسلیمانی اقدام کرده است.
وی عنوان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری شبکه‌های آبیاری و زهکشی و ایستگاه‌های پمپاژ، پرداخت به موقع آب‌بهاء می‌تواند نقش مهمی در حفاظت و صیانت از تاسیسات آبیاری داشته باشد.
محمدی خواستار همکاری همه باغ‌داران و کشاورزان با ماموران توزیع آب شد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امر توزیع آب با متخلفین طبق ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب برخورد می‌شود./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group