پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی بعدازظهر امروز در حالی به میزبانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد که هیچکدام از نمایندگان مجلس در استان بوشهر علی‌رغم قول‌ و قرار و وعده‌های پیشین حاضر به حضور و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان نشدند.

به گزارش دیارجنوب، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی بعدازظهر امروز در حالی به میزبانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد که هیچکدام از نمایندگان مجلس در استان بوشهر علی‌رغم قول‌ و قرار و وعده‌های پیشین حاضر به حضور و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان نشدند.
همین عامل باعث شد تا دانشجویان نیز به جهت اعتراض و به‌ طور نمادین صندلی‌های خالی نمایندگان استان بوشهر را با سیب‌زمینی پُر کنند.
این جلسه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو در سالن دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی جهت بررسی وقایع اخیر و اعتراض‌های مردم نسبت به وضع موجود به ویژه گرانی بنزین تدارک دیده شده بود.
بنا به اظهارات مسؤولان برگزاری این مراسم از بیش از دو هفته پیش پیگیری‌های مکرری از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه با سکینه الماسی نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه و مسؤولان دفتر وی برای حضور در این برنامه انجام شده بود اما وی حاضر به پاسخگویی نشد‌.
گفته می‌شود سید کمال الدین شهریاری نیز بیش از سه هفته پیش قول حضور در این جلسه پرسش و پاسخ را داد و حتی بسیج دانشجویی جلسه را به خاطر حضور این نماینده تا امروز به تعویق انداخت، اما در پایان دفتر وی علی رغم وعده پیشین به بهانه حضور در تهران از عمل به قول خود خودداری کرد.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری نیز بیش از یک هفته پیش قول داد در صورتی که آخرین ساعات شب شنبه پرواز به تهران موجود باشد حضور پیدا می‌کنم حتی بسیج خود به صورت داوطلبانه حاضر به تهیه پرواز برای وی شده بود اما خدری در ساعات پایانی مانده به برگزاری مراسم حاضر به حضور نشد.
آنطور که مسؤولان برگزاری این مراسم می گویند، رئیس تعزیرات استان نیز به عنوان اولین مجموعه‌ای که بیش از دو هفته پیش جهت حضور در این برنامه اعلام حضور کرد اما ظهر امروز از سوی تعزیرات خبر داده شد که رئیس امکان حضور ندارد و معاون وی حاضر می‌شود اما چند ساعت بعد معاون نیز خبر عدم حضور‌ش را به مسؤولان برگزاری رساند.
گویا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان هم از همان ابتدا گفته به ما ارتباطی ندارد و در این مراسم حضور پیدا نکرد.
بنابر این گزارش در حال حاضر این جلسه با حضور نماینده دادستانی و معاون سیاسی استانداری در حال برگزاری است./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group